Wednesday, June 8, 2011

:: SIDE INCOME MENJELANG RAYA ::

Assalamualaikum n alu2


Tak lama lagi nk masuk bulan puasa. So mcm biasa aku akan wat biz sampingan dengan tolong bestfriend aku jual kuih raya. Actually dh 2 thn aku tlg dier jual kuih raya (yeke..agak2 jer ni) . Dier pun dg bgtaw aku yg dier akan siapkan sampel kuih ujg bln ni. Nak dijadikan citer ader sorg lagi member aku yg aku kenal melalui FB pun mintak tlg aku jual kuih raya dier. Dier ni dulu penah watkan bunga telur tuk wedding adik ku. So bln pose ni dh xder wedding2nyer so dier wat laa kuih raya. Aku hanya nk tlg kwn2. Dpt komisen skit2 pun jadilaaa n dapat kuih raya free  (klu diorg bagi hehehe). Mcm bestfriend aku ni dier ader biz bakery so sape nk order kek,cheese tat n cup cake bleh jer g blog dier. Yang kawan aku sorang lg ni wat wedding punya biz....bunga telur,hantaran, jurugambar kawen n byk lg ......korang2 leh laaa g blog dier gak . Biler tgk kwn2 wat biz aku pun teringin. Aku teringin nk wat biz cam butik2 ni. Maklumlaaa aku bab2 biz mknn ni aku x minat sbb x pandai msk hehehe...nk senang keje je kan?? pdhl wat biz pe pun mana ader sng huhuhu..tp modal kene byk tu....InsyaAllah aku plan maybe next year aku akan wat biz kecik2...pe2 pun aku kene blajar dulu ngan org yg teror bab2 biz ni. Sekian..... :)






p/s : sape nk jual kuih raya n nk cr dealer tuk jual kuih raya korg meh aku leh tlg :)

No comments:

Post a Comment

EVERLASTING LOVE

Daisypath Anniversary tickers

ANAK MAMA & BABAH

Lilypie First Birthday tickers