Wednesday, October 28, 2009

HUJAN........................

assalamualaikum wbt....haaaaaaaa lama aku x update blog ni....hehehehehe...sowilaaa aku bonar2 bz ngan keje (wat2 bz jer)....aku ader satu citer laaaa...pasal peristiwa yang aku alami sendiri pada pada waktu hujan....apa peristiwa tu...biarlaaaaa rahsia....heheheehehhehee............................senang citer peristiwa tu akan wat aku sentiasa ingat pada hujan....bkn x penah tgk hujan be4 ni..tp hujan kali ni wat aku rasa....eeeee ssh nk ckp....pe2 pun biarlaaa aku jer yang tahu..koramng mesti nk gak kan pe yg aku alami...xpe2..bek korang dgr lgu yg aku cr kat youtube ni pasal hujan.......hope u'll enjoy.....
video

No comments:

Post a Comment

EVERLASTING LOVE

Daisypath Anniversary tickers

ANAK MAMA & BABAH

Lilypie First Birthday tickers