Tuesday, November 10, 2009

Chelsea..................


Assalamualaikum..........haaaa semalam chelsea menang yahoooo..x sia2 aku g lepak ngan kwn aku tgk bola kt kedai mamak...mula2 tu aku mls nk join koz cnfirm ramai lelaki2 yg lepak...tp kesian lak kt kwn aku sbb asyik ajak tmnkan dier tgk bola....tp be4 tgk bola kitorg lepak kt kedai len dulu...kt area shah alam..x ingat rr nama kedai dier..kwn aku ajk tgk bola....mula2 aku ckp xnk...tp biler pk kwn punya pasal aku ckp ok...tp aku ckp nk tgk separuh masa pertama jer...sbb tkt blk lwt...so pas lepak mkn2 so kitorg bergerak ke kedai mamak di seksyen 7 shah alam.....mak aih..masa mula2 sampai dh melaut org kt situ....cm pesta..yerlaa aku x penah tgk bola kt kedai mamak be4 this...so kitorg dok port plg depan ngan skrin..haaa puas tgk!!!!....so biler dh abis masa pertama aku gerak dulu g kt kete..then tetibe...ALAMAK!!!!!!!! kete aku kene block...waaaaaaaaa!!!!!!!! x leh kuar...aku bgtaw member aku pastu dier ckp per lg sambung laa tgk bola sampai abis.....hmmmm dlm hati ni nk blk cpt sbb dh lwt..tp mana leh blk sbb kete kene blok..pa lg aku pekena roti canai dulu sebagai penyejuk ati...kwn aku sengeh2 jer....tp xpe yg penting CHELSEA MENANG..........sowi syg pasukan MU kalah........hahaahahahahahahaha..........................


No comments:

Post a Comment

EVERLASTING LOVE

Daisypath Anniversary tickers

ANAK MAMA & BABAH

Lilypie First Birthday tickers