Friday, November 11, 2011

MABUL!!!!!!



Assalamualaikum....


I miss mabul island!!!!!! Tetiba ja cheq rindu suasana kt sana. Bagi cheq percutian yang paling best sepanjang cheq dok pi bercuti merata  adalah Mabul Island yg paling BEST....korang yang tak penah pi better pi.....masa cheq pi tiket flight murah n pakej percutian pun berbaloi2 murah....pi bercuti lak ngan member2 aku yg sekepala...adoi! syok gila taw.....hopefully dapat pegi lg pasni..kali ni nk pi ngan bkl hubby cheq lak.....mana taw rezeki leh honeymoon sana....xyah nk g jauh2...bercuti dalam malaysia pun dah best!!!!..




meh tgk gambar meh




Ni laaa tempat aku ngan kwn2 aku stay masa kat mabul...walaupun biasa2 janji syok bercuti.... :)



tengoklaa air laut dier....sapa yang x teringin nk pi lagi chek oi

*pic aku amik kt google



haaaaaa tempat ni best kalau tuk honeymoon.....rasa2 bakal hubby aku nk tak pi kt tmpt ni *_*


Kesimpulannya, bercuti kt dalam malaysia pun best sebenarnya.....tak semua tempat kita jelajah lagi dalam malaysia...so jomlaaa cuti2 malaysia....next vacation??? hmmmm rasa nk pegi jalan2 kat pantai timur lak !!!!!! *_*

No comments:

Post a Comment

EVERLASTING LOVE

Daisypath Anniversary tickers

ANAK MAMA & BABAH

Lilypie First Birthday tickers