Tuesday, September 25, 2012

HAPPY 1ST MONTH WEDDING ANNIVERSARY!!

Assalamualaikum


hari ni genap sebulan taw aku jadi bini a.k.a isteri :) cepatkan masa berlalu....kalau diimbas balik masa akad nikah aritu hahahah tak rasa pe pun....lama2 baru sedar yang aku dah jadi bini orang....hahahahha



BTW aku masih dalam proses menyesuaikan diri ngan kehidupan baru ni...yelaaa dulu bujang leh pi mana sesuka hati...la ni ada teman nak pi mana2 saja....alhamdulillah dapat suami yang memahami dan sporting....family mertua pun ok sangat2....ipar duai yang pala gilak2...tu yang best....



ok2....ni sms yang aku wish dia pagi tadi 25/9/2012 masa 10.45 pagi


kiter : bb, happy one month wedding annivesary!!


hubby : hehe..ha ah.. xpasan 


kiter : heee dh agk dah :(  ----------------- ( dalam hati sedihnya )


hubby : abg pasan setahun jer huhuhu


kiter : bwek!



chet....dia ingat annivesary yang setahun jer???? yeke...hahhha ntah2 sajer kan kata camtu....


pe2 pun semoga ikatan ini  dan kebahagian ini kekal selama-lamanya hingga akhir hayat....love u bb :)  hahahah aku x penah laaaa romantik2 cenggini be4 nih....hahahaha malu woooo :)




^_*

No comments:

Post a Comment

EVERLASTING LOVE

Daisypath Anniversary tickers

ANAK MAMA & BABAH

Lilypie First Birthday tickers