Monday, February 8, 2010

AKU KEGERINGAN....DEMAM ARRRR




assalamualaikum kengkawan.....adeh ketat idung chek...hohoho aku demam wei.....x shuke tul...
dahla ketat idung pastu sore sengau lak....arini aku MC...doc soh aku rehat kat umah.....hohoho pas jumpa doc aku blk mkn obat then trus zZZZzzzzzZZZz sampailaa ke ptg.....bangun tido jer trus capai laptop haku yg tersayang...apa lagi update fb dan blog haku laaaaa.....

kengkawan!!! aku nk ingatkan hampa sekali lg....JGN LUPA VOTE AKU dalam

TOP 100 WANITA FACEBOOK BEN ASHAARI ! .. klik link ni

http://www.top100wanita.blogspot.com/..... pastu korang tgk kt sebelah kanan blog tu ader tulis penyokong paling ramai...........so hangpa semua pakat klik kt no 1.........ingat VOTE HAKU...no vote haku adalah NO1....ingat NO1.........ni bkn pertandingan ratu cantik ke hape...ni nk menguji KREATIVITI DAN KEBIJAKASAAN TUTUR KATA....setiap minggu peserta cam haku ni aka diberi soklan dan diberi tempoh selama seminggu tuk menjawabnya......so soklan dier dh haku dpt......so kenalaaa aku memerah otak tuk menjawabnyer.....dan haku rasa haku memerlukan pertolongan dr korunk2 gak...pe2 t haku kasi tahu pe soklannyer.....



No comments:

Post a Comment

EVERLASTING LOVE

Daisypath Anniversary tickers

ANAK MAMA & BABAH

Lilypie First Birthday tickers