Friday, July 1, 2011

:: BOLA OO BOLA ::

Assalamualaikum...


Baru2 ni aku g tengok bola kat bukit jalil laaaa....padahal dh lama kot aku tak tengok bola live ni...setahu aku last aku g tengok masa aku kecik2 dulu...nak jadikan citer 'member' aku ajak g tengok. Mula2 tu malas tp last2 pi tengok gak. Mak ai ramai gila orang...ni baru perlawanan peringkat pemilihan untuk ke Piala Dunia belum lagi betoi2 Malaysia masuk Piala Dunia. hahahah apa2 pun tahniah laaa Malaysia sbb menang ngan Chinese Taipei 2-1. Syok gak pi tengok bola live ni. Tapi bila dh abis bola nk balik mak iii jem siot! hehehe...Apa2 pun best gak layan bola live ni. Abih sora aku dok jerit2 sokong Malaysia cuma yang tak best Khairul Fahmi tak main laa plak..eeeeeeeeee  :) stop kt sini dulu...daaaaa....Nah layanlaa gambar yg aku sempat snap :)




2 comments:

EVERLASTING LOVE

Daisypath Anniversary tickers

ANAK MAMA & BABAH

Lilypie First Birthday tickers