Wednesday, July 20, 2011

:: PERKARA2 NAKAL CHEQ KETIKA KECIL ::

Assalamualaikum
Ampa semua ingat tak perkara2 nakal yang ampa buat masa kecik2 dulu. Mesti ada yang ingat dan ada yang tak ingat. Cheq rasa masa kecik2 cheq memang nakai..tp x semua benda nakal cheq ingat.... :) 
  1. cheq dulu kalau tak puas ati ngan mak ayah cheq ..cheq x marah direct tp cheq masuk bilik pastu gedengang tutup pintu...pastu dok dalam bilik senyap2....bila cool baru cheq kuaq....
  2. kalau main dengan kawan2 cheq mesti x maw geng ngan adik cheq sbb rasa dia x teror heheheh....
  3. dulu2 kalau time padi menuai..cheq suka pi main kt bendang...hahahaha miang tu tolak tepi..siap boleh meniarap2 atas bendang yang dh dituai.. main perang2
  4. kalau pi tuisyen dulu pas abih tuisyen chek pi main dulu kat playground sampai senja...pastu ayah mai panggil soh balik baru cheq balik heheheh
  5. suka turun bendang pi tangkap ikan kt parit...tak pikaq dah pacat ka lintah ka
  6. pastu suka naik gerek /basikal lawan ngan kwn2 laki...yang x leh blah bwk gerek/ basikal sambil lepas tangan...chewwah...
  7. ingat masa bulan posa men mercun ngan cousin aku...yang aku ni betoi sangat..dok syok main cousin aku bg mercun kt aku dan aku pi pegang..apa lg terbakaq laaa tgn aku..meraung tak ingat.....
  8. yang ni paling best....aku tuang bedak baby kt dalam mangkuk...pastu campoq ayaq..konon tepung...kacau2....pastu boh dalam tupperware pastu masuk dalam peti sejuk..konon2 wat kek..pstu lupa nk buang...mak aku punyalaa mengamok hehehehehe
  9. kalau men police entry ngan member laki x sah kalau x gaduh..mesti ader tolak2 dengan depa....heheheh
  10. aku berebut ayaq dengan adik...pastu bekas ayaq tu pecah...adik aku terkena kaca..pastu org mengasuh aku marah aku pastu dia angkat aku boh dalam kolah ayaq....hahaha sampai mak aku blk keja baru aku dilepaskan hehehehehe :)
  11. aku suka pasang lagu kuat2...pastu aku akan wat bedak baby tu mic...then aku melalak kuat2 kt dlam umah bila mama n ayah aku x dak...kadang2 tu siap ajak geng mai umah...konon2 mcm ada show ...berangan nk jd artis heheheheh..kadang2 tu siap ajak member wat pertandingan...kebetulan umah member ader pankin (ala2 stage) aku wat tu stage....hehehehehe :) pastu apa lg melalak laaa cm ala2 wat konsert :)
hehehe perkara2 tu yang aku ingat...rasanya banyak lagi....nakal x ?

No comments:

Post a Comment

EVERLASTING LOVE

Daisypath Anniversary tickers

ANAK MAMA & BABAH

Lilypie First Birthday tickers