Wednesday, June 15, 2011

HOLA2....

Chek sudah kembali....anyway aku x sempat nk update blog pun 2-3 ari ni...bz ngan koje...dan satu lagi sbb FB, BLOGSPOT n YOUTUBE kene block kt ofis...hehehe...ingat nk update kt umah jer tp...xlrtlaaa..blk koje jer trus ZZZzzzzzzzzz....2-3 ari aku x update blog ni banyaklaa bende nk diciterkan.


1st mama n ayah aku mai kl...heheh mai antaq cucu depa laaa....si hensem boy ZIYAD. Syok bila mama ngan ayah aku mai. Tak laa sunyi sgt umah aku. Pasni umah aku jenuh dengaq sora bdk hensem tu tempik.  La ni pun tempik tak ingat. Tu laa orang tua2 ckp anak kecik ni penyeri rumah sebenarnya. Bila tgk dia tidoq atau tak da dalam rumah rasa sunyi ja rumah.  Tapi bila dia wat perangai tu yang tak tahan. Camtulaa gamaknya mama aku jaga aku dulu. 








2nd...last week anak2 buah ayahku pakat mai umah. Kami wat mkn2 skit. Mama aku lak masak apa lagi berpinggan2 depa tambah. Ralat skit sbb x snap gambaq habuan tunjuk kat ampa semua. Mama aku ni bab2 masak no1 laa....Mak sapa2 pun msk mmg sedap..ayaq tangan mak laa katakan. Anak dia? hehehe bkn taw msk taw bedai ja hehehe (akulaa tu). Pas mkn2 tu mama aku ajak men bowling. Dia kata lama x men. Apa lagi pulun siap cpt2 pastu trus shoot g WANGSA WALK.. Tunggu turn lama gak laa last2 dpt men gak. Si Kecik tu pun aku usung sekali ngan mama n papa dia. Mama aku apa lagi..BALAS DENDAM arr men bowling. Maklumla dulu bekas pemain bowling tuk ofis dia..lama x  bersukan so apa lagi men tak ingat punya. Adik ipaq aku yg mula2 tak mau main pun main gak. Yang geram tu dia MENANG!!!!!!!!!!!! Tak aci..heheheh x puas ati hehehehe....pas men bowling trus blk umah..kesian kat ayah aku x larat. Blk umah layan final AF lak...



Sehari sebelum tu....kami sefamili pi IKEA except adik ipaq aku sbb dia pi tgk final bola (KELANTAN KALAH hehehehe ) Bawak si kecik tu suka benar laaaa....tidoq ja dalam stroller...mama aku n adik aku apa lg pusing IKEA x ingatlaaa....aku lak jd baby sitter...haish ada ka patut...



*pic nnt aku letak sbb org len yg amik pic bkn aku *_*
* harap ampa fahamlaa kot loghat bahasa aku... heheheh

No comments:

Post a Comment

EVERLASTING LOVE

Daisypath Anniversary tickers

ANAK MAMA & BABAH

Lilypie First Birthday tickers