Tuesday, June 7, 2011

:: MELENTUR BULUH BIAR DARI REBUNG ::

Assalamualaikum n alu2....

Tetiba tajuk post aku cmtukan?  Aku letak tajuk cmtu sbb gara2 rebung laaa ni...aku kan suka sgt rebung..nak2 blk kg aritu pi kenduri kawen dpt makan gulai rebung dengan daging..pergh! sedap! Nak dijadikan cite masa aku blk kg tetiba aku tgk ayah aku bwk blk rebung. Tanya punya tanya rupanya kt umah aku ader rebung rupanya....ish2 dok blk selalu x penah pasan plak heheheheh. Aku pun apa lg snap laa 2 keping pic tuk boh kt blog ni...aku nk share ngan korg2 semua pasal rebung ni...aku taw ramai bdk2 zaman laa ni x mkn benda2 cmni sgt... heeeeeeeeeeee









:: ni laa rupa rebungnya ::


:: ni pokoknya...pokok buluh..yg kecik2 tu laa rebung ::



:: nilaaa rupa rebung bila dibersihkan...pic ni aku amik kt google jer ::


heheheh...itu jer yg aku nk cte...rebung ni feveret aku...blk kg ja mesti soh mak aku cari dan masakkan untuk aku...aku x reti nk masak mcm mama aku wat... *_^

No comments:

Post a Comment

EVERLASTING LOVE

Daisypath Anniversary tickers

ANAK MAMA & BABAH

Lilypie First Birthday tickers