Friday, June 17, 2011

:: KISAH PARANORMAL ::

Assalamualaikum....


Aku pun tak tau pasai pa tiba-tiba aku nk taip cita psl paranormal. Tak taulaa sejak aku tgk rancangan kt TV pasal paranormal aku mesti tak miss...pastu aku suka baca buku MASTIKA. Aku dikategori seorang yang penakut tapi kalau ada cita pasal paranormal kat tv ka wayang aku mesti nak tgk.Tapi tgk gak cita cmna. Last sekali aku pi tgk cita KARAK. Kebanyakkan org ckp cita tu tak best tp bagi akulaaa aku bukan nk tgk sapa pelakon dia sgt heheh yaka...tp aku nk taw cita pasal jln KARAK tu. Sbb sebelum ni aku dengaq macam2 n tak sangka ada orang nk wat cita pasal KARAK tu. Wpun cita dia aku x fhm tp aku salute laa kat YUSRY (KRU) sbb leh gak wat cita hantu. Kira hantu dia tu takut gaklaaa...nampak gak laa real.








Korang penah tgk movie PARANORMAL ACTIVITY? Aku tgk yg PARANORMAL ACTIVITY 2. yang 1st tak tgk lg...tgh mencari. 'MEMBER' aku laa yg ajak tgk cita tu. Pergh cita tu mmg scary laaaa wpun takda hantu tp byk suspen. Riuh satu pawagam. Semalam kalau tak silap aku aku tgk rancangan 360 kat tv3.Kisah kwsn yg agak menakutkan seperti KARAK, BUKIT PUTUS dan BUKIT TAGAR. Setiap jalan tu ada cerita tersendiri. Ish takut aku...haaa baru aku teringat aku suka satu lagi rancangan kt ASTRO PRIMA tu EXPOSE  MISTIK. Aku stop kt sini dulu...tetiba rasa takut lak hehehehe daaaaaaaa :)






No comments:

Post a Comment

EVERLASTING LOVE

Daisypath Anniversary tickers

ANAK MAMA & BABAH

Lilypie First Birthday tickers